• Kraków, ul. Kazimierza Wielkiego 52
  • nr konta: 19 1140 2017 0000 4602 1210 7167

ZABIEGI LASEROWE

DEPILACJA E-LIGHT

Zabieg fotoepilacji polecany jest wszystkim osobom chcącym trwale pozbyć się niechcianego owłosienia.
Metoda ta jest niezwykle wygodna ze względu na wysoką skuteczność i niewielką bolesność.

Metoda IPL + RF polega na działaniu selektywnej termolizy (kierowanie energii na chromofory tkanek bez oddziaływania na sąsiednie struktury). Światło lampy precyzyjnie dociera do melaniny znajdującej się we włosach, zostaje przez nią pochłonięte, energia świetlna zamienia się w energię cieplną, która uszkadza mieszki włosowe przez koagulację ich komórek aż do całkowitej utraty ich aktywności biologicznej. Droga odżywienia włosa zostaje zamknięta, on sam zaś w ciągu około 6 – 10 dni po zabiegu wypada. Usunięty może zostać włos znajdujący się podczas zabiegu w fazie anagen (aktywnego wzrostu).

Dla pełnego efektu – trwałego usunięcia owłosienia należy wykonać serię zabiegów (ok. 6 -12). Skuteczność zabiegów uwarunkowana jest indywidualnymi predyspozycjami Pacjenta, kolorem włosów (zwykle im ciemniejsze – a zatem posiadające więcej melaniny – tym zabiegi są skuteczniejsze). Odstępy między poszczególnymi zabiegami ustalane są indywidualnie przez kosmetologa, wynoszą od 3 do 6 tygodni.

EFEKTY:

– trwałe usunięcie owłosienia
– redukcja owłosienia
– osłabienie włosów

PRZECIWWSKAZANIA:

– ciąża i karmienie piersią (wyłącznie za zgodą lekarza prowadzącego)
– przewlekłe choroby skóry (bielactwo, łuszczyca)
– nadwrażliwość na światło
– infekcyjne choroby skóry (opryszczka, łuszczyca, liszaj płaski)
– zakażenia wirusowe
– zakażenia bakteryjne
– rozrusznik serca
– choroba nowotworowa
– cukrzyca (niewyrównana), epilepsja
– przyjmowanie leków światło uczulających (np. antybiotyków)
– przyjmowanie w dużych dawkach witaminy A

– przyjmowanie betakarotenu
– używanie samoopalaczy, preparatów brązujących
– przyjmowanie ibuprofenu lub aspiryny (24 godziny przed zabiegiem)
– przyjmowanie ziół (np. dziurawiec, nagietek, bratek, skrzyp)
– leczenie retinoidami
– zaburzenia krzepnięcia krwi
– skłonność do powstawania bliznowców (keloidów)
– metalowe implanty w obszarze zabiegowym (także aparat na zęby)
– głęboki peeling chemiczny wykonany w ciągu mniej niż 3 miesięcy przed zabiegiem
– świeżo opalona, podrażniona skóra w obszarze zabiegowym

Przed zabiegiem należy sprawdzić czy we wszystkich przyjmowanych obecnie i do 2 miesięcy wstecz preparatach (antybiotykach, lekach, w tym także maściach, suplementach diety, odżywkach, ziołach, witaminach, kosmetykach) nie występują substancje o działaniu fotouczulającym.
Informacje takie powinny znajdować się na ulotce, uzyskać można je także u farmaceuty/ lekarza, producenta. Przyjmowanie substancji o działaniu fotoalergicznym/ fototoksycznym jest przeciwwskazaniem, wyklucza możliwość bezpiecznego wykonania zabiegu, może prowadzić do wystąpienia powikłań pozabiegowych.

ZAETY:

– efekty widoczne już po pierwszym zabiegu
– niewielka bolesność zabiegu
– wysoka skuteczność
– bezinwazyjność

PRZYGOTOWANIE DO ZABIEGU:

Dzień przed wizytą partię ciała, która poddawana będzie zabiegowi należy ogolić.
Przed poddaniem danej partii ciała zabiegowi przez okres minimum 3 tygodni nie należy jej depilować (depilatorem, woskiem, pastą cukrową, pęsetą).

Najnowocześniejszy sprzęt i wykwalifikowany personel gwarantują, iż zabiegi przeprowadzone zostaną praktycznie bezboleśnie, w pełni komfortowej atmosferze – efekty natomiast zaskoczą najśmielsze oczekiwania!

pozostań w kontakcie

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit.